Roman Calendar

Random Greco-Roman Image

Saturday, August 15, 2009

LAMENT FOR RED IAN







Thug thu dhioms' a' ghrian 'san speur You blotted the sun from the sky
Faill ill o hug o ro é Faill ill o hug o ro é
Spiòn thu asam mùirn mo chléibh You wrenched the joy from within my body
Faill ill o hug o ro éile Faill ill o hug o ro éile

Gheall mo gràdh dhomh siòda 's sròl My lover promised me silk and finery
Còmhdach riòmhach's seudan óir Flowing robes and golden jewelry
Gheall e mire 's blasdachd beòil He promised merryness and fine fare
'S cáithream chlàr a dhuisgeas òrain And the symphony of harps to inspire poetry

Có o'm faigh mi biadh air bòrd Who will provide me with meat for my table?
Thréig mo shòlas 's m'àilleachd neòil My happiness and my fair complexion have gone
Thréig mo stiùir, mo ràmh, 's mo sheòl My rudder, my oar and my sail have gone
Dh'rimich saoidh nan dualan òrbhuidh My flaxan-haired warrior has departed

Dìobradh damh a mhang 'sa fhrìth As a deer abandoning its fawn in the forest
Dìobradh eala 'h-ealag fhìn As a swan deserting its young
Dìobradh màthair rùn a cridh' As a mother forsaking her beloved child
'S mi gun dàimh, gun ghaol, gun dìonadh So I am left friendless, unloved and unprotected

No comments: